HTML

Mit edzettem ma? Szenvedés és muzsika 2 percben.

Ez a blog arról szól, amit az edzésen csináltam. Amitől jól elfáradtam. Amit ha elolvasol, csinálni akarod. Amit ha kipróbálsz, többet soha nem akarod csinálni, de újra, és újra nekiállsz.

Friss topikok

  • fenyob: én is ugróköteleztem ma! egyszer ráléptem és kirepült a kezemből. na, az majdnem ilyen volt :-D (2010.11.11. 22:42) Már megint fogyni kell... Intro

Linkblog

Már megint fogyni kell... Intro

2010.11.07. 19:12 szto

 

Nem vagyok sportőrült, de tény, hogy elsőszámú hobbim. Voltam olyan szerencsés, hogy anyukám – aki testnevelő tanár és rg szakedző – hízásra hajlamos kislányként épp időben levitt a tornaterembe, hogy hátha tetszik első menetben a szivacsgödör, másodikra pedig a karika, labda, buzogány, és a színes szalag. Tetszettek, így jó 10 évet húztam le a testfejlődés szempontjából legfontosabb időszakban ritmikus gimnasztikázva. Sokat bőgtem a versenyek alkalmával, hogy nagyon jelentős eredményeket nem értem el, de mostanra már csak a sportos életmód áldásos hatásait észlelem, és még mindig szenvedélyesen szeretem az RG-t, az olyan gyakorlatokat, mint pl. ezt itt.
A súlyommal való hadakozás persze azóta tart; néha nem tudom tartani a mértéket.
A versenysport abbahagyása után sokat híztam, s utána sikerült az aerobic-kal sokat fogynom, mostanában a bikramjógát élvezem és próbálok futni (bár a síeléses térdsérülés nem mindig akarja), de ez az én harcom. Mindenfajta órát kipróbálok, s ide feljegyzem majd a tapasztalatokat M. javaslatára. Meg hogy milyen edzésmunkát kell végeznem, hogy a BMI indexem megint inkább a 18, mint a 22 felé tendáljon.

1 komment

Címkék: bmi index rg

A bejegyzés trackback címe:

https://mitedzettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr382431852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fenyob · http://645.blog.hu 2010.11.11. 22:42:17

én is ugróköteleztem ma! egyszer ráléptem és kirepült a kezemből. na, az majdnem ilyen volt :-D
süti beállítások módosítása